Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI
 
 
Dobrodošli na spletnem mestu outwish.si, s katerim upravlja podjetje Sintima d.o.o., Tičnica 27, 1360 Vrhnika (v nadaljevanju: podjetje).

Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse aktivnosti, omogočene v spletni trgovini, ki je dostopna na outwish.si (v nadaljevanju spletno mesto). Splošni pogoji so zavezujoči za vse Uporabnike. Prosimo vas, da pogoje pozorno preberete. V kolikor se s pogoji, v celo ali deloma, ne strinjate našega spletnega mesta ne smete uporablja. Splošni pogoji predstavljajo sklenjeno pogodbo med vami in podjetjem.

Spletno mesto je na voljo v stanju"takšno kot je", podjetje ne podaja nikakršnih garancij ali jamstev, ne neposrednih ne posrednih, v zvezi z lastninsko pravico, trženjem ali kakršnokoli ustreznostjo za katerikoli namen, za izdelke, ki so ponujeni na spletnem mestu.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavlja natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkra si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvesla. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvesla spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.

DEFINICIJE

"Podjetje" je družba Sintima d.o.o., Tičnica 27, 1360 Vrhnika, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta outwish.si."Spletno mesto" je spletna stran, dostopna na https://outwish.si/, ki jo upravlja podjetje in kjer deluje spletna trgovina.

"Uporabnik" je vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto.
"Kupec", "Vi" ali "Vas" je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.

"Potrošnik" je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za namene teh splošnih pogojev so vsi Kupci tudi Potrošniki.

"Politika zasebnosti" je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je preko te povezave.

"Politika uporabe piškotkov" je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je preko te povezave.

SPLETNA TRGOVINA OUTWISH.SI 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznos uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko naše spletne trgovine, predstavlja zavezujočo pogodbo med vami in podjetjem. Pozivamo vas, da si splošne pogoje poslovanja podrobno preberete pred potrditvijo naročila. Nestrinjanje z našimi splošnimi pogoji poslovanja pomeni, da ne morete uporabljati storitev naše spletne trgovine. Prav tako ni možno delno strinjanje s splošnimi pogoji. Za opravo nakupa ste dolžni splošne pogoje sprejeti v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa.

 

 

Uporaba spletne trgovine

Podjetje vodi spletno trgovino, skladno s splošnimi pogoji. Spletna trgovina je Kupcem na voljo ves čas, pri čemer si podjetje pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.

Zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine, obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna oz. da bo izvršitev plačil začasno onemogočena. Podjetje ne nosi odgovornos za kakršnokoli škodo, ki bi vam lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine.

Izvedba nakupa v spletni trgovini

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.

Postopek nakupa:

Korak: Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želen arkel ter željeno količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih arklov, se postopek pri vsakem arklu lahko ponovi. Ko je zbiranje arklov končano kupec nadaljuje nakupni proces s klikom na gumb » Nadaljuj na blagajno«.
Korak: V tem koraku kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo željenega naročila. Po izpolnitvi obrazca imam kupec v določenih primerih možnost izbra več različnih načinov dostave, ter doda k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Kupec je v tem koraku obveščen tudi o predvidenem terminu dostave. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost izbra še med različnimi plačilnimi metodami. Glede na izveden izbor se kupcu pred zaključkom nakupa ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na gumb »Zaključi nakup«. Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj z podrobnostmi oddanega naročila. Kupec prav tako na vpisan elektronski naslov iz 2. točke prejme potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila, navodili za uporabo naročenih izdelkov ter navodili za odstop od nakupa oziroma za vložitev reklamacije v primeru, če kupec ni zadovoljen z izdelkom oziroma ga ne želi več.

Vse informacije, ki nam jih posredujete pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s politiko zasebnosti, ki je objavljena tukaj.

Seznanjamo vas, da se vam ob potrditvi naročila zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se aplicirajo na nakup. O vseh dodatnih stroških boste obveščeni še pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila.

Cene, načini plačila in promocije

Cene

Vse cene na Spletne mestu so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica.

OPOZORILO: Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena samo končnim potrošnikom (B2C). Zato preko Spletnega mesta ne omogočamo prodaje pravnim osebam (B2B) in tako ne ponujamo možnos izdaje računov pravnim osebam. Slednje tudi pomeni, da tudi naknadni popravki izdanih računov iz fizične na pravno osebo niso mogoče, saj je prodajni posel sklenjen izključno z fizično osebo.

V primeru, da želite vzpostaviti B2B odnos z našim podjetjem in kupiti večje količine izdelkov, se obrnite na našo trgovino na debelo na e-naslov info@outwish.si

Metode plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:

Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino ali kreditno kartico, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov;
Plačilo s kreditno kartico;
Plačilo preko PayPal.

Podjetje si pridržuje pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtenkacijo. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnje verifikacije plačilne metode in sicer tako, da vas zaprosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.

Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravna v celo (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravlja transakcije s kreditno karco oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.

Promocije

Na spletni strani potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, ki je opredeljeno za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije.

Opozarjamo vas, da so določene promocije omejene na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa v spletni trgovini. V tem primeru ta ugodnost ne velja za obstoječe uporabnike. Vsakršne poskuse, z namenom izkoris takšne promocije, bomo nemudoma blokirali, elektronske naslove, uporabljene za zlorabo pa izbrisali brez predhodnega opozorila. Popus in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.

Stroški in dostava blaga

V ceni ni vključen morebiten strošek dostave. Strošek dostave je razviden v spletni trgovini, kjer imate možnost izbire dostave. Podjetje ponuja dva načina dostave: standard in express. Ključna razlika med tema dvema načinoma dostave je v tem, da se naročila z express dostavo prioritetno obravnavajo in pakirajo. Prosimo vas, da pred izbiro načina dostave preverite ceno, ki je navedena ob posamezni izbiri. Ob zaključku naročila se vam prikaže pregled cene, ki je razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.

Pri plačilu po povzetju dostavna služba pri dostavi paketa obračuna provizijo, kot je bila obračunana ob oddaji naročila. V primeru plačila naročila s kreditno karco ali Paypalom v času oddaje naročila, tega stroška ni.

Naročeni izdelki vam bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Predviden rok dostave je Kupcu na voljo ob oddaji naročila. Podjetje pa si pridržuje pravico, da dostavni rok podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevze, dostavna služba s kupcem poskuša uskladi način in kraj dostave.

V primeru, da dostavljavec s kupcem ne uspe vzpostavi ska, se poskus dostave ponovi naslednji delovni dan in v primeru drugega neuspeha se paket z izdelki vrne pošiljatelju.

Za neuspešno dostavljena pred-plačana naročila se vračilo kupnine izvede samodejno v 8 (osmih) delovnih dneh po tem, ko skladišče evidenra vračilo paketa ali ko Podjetje ugotovi, da paket ni bil uspešno dostavljen.

 

Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov

Uporaba izdelkov iz naše spletne trgovine je lahko povezana z določenim tveganjem za zdravje in življenje. Seznanjeni ste in izrecno soglašate, da razumete, da uporaba takšnih izdelkov predstavlja takšno tveganje, ki ga v celo sprejemate. Z naročilom in/ali uporabo teh izdelkov se strinjate, da ste seznanjeni s takšnimi tveganji, ki lahko vključujejo tveganje nastanka bolezni, poškodbe, invalidnos ali smr. V celo prevzemate odgovornost za kakršnekoli posledice, ki bi lahko izvirale iz naročila in/ali uporabe izdelkov.

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebra navodila o uporabi.

Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusi. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili vas prosimo da izdelka ne uporabljate, nas o tem obveste ali izdelek vrnete.

Podjetje ne prevzema nikakršne odgovornos za škodo, posredno ali neposredno, ki bi lahko nastala z uporabo izdelkov, naročenih preko spletnega mesta, ne glede na to ali je šlo za pravilno ali nepravilno rabo izdelka s strani kupca ali tretje osebe. Ta izključitev je v veljavi v največji možni meri, ki jo dopušča zakonodaja.

V primeru odškodninskega zahtevka pro podjetju, podjetje svojo odgovornost za škodo omejuje na trikratnik prodajne vrednos izdelka.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotovi, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. Določene izdelke lahko pridobimo od različnih dobaviteljev, zato lahko pride do manjših odstopanj pri embalaži ali izgledu izdelka. Ta odstopanja nikakor ne vplivajo na kvaliteto ali funkcionalnost izdelka.

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec, ki je opravil nakup preko spletne trgovine, ima pravico do odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe je mogoč v roku 14ih dni od datuma dostave naročila, ki ga Podjetju sporoči dostavna služba. Kupcu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnos.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo oddate v roku, določenem za odstop od pogodbe. Odstopno izjavo lahko podate preko vnaprej pripravljenega obrazca ali pa nam jo pošljete po e-pošti. Obrazec vam je na voljo link do reklamacijskega obrazca. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Pri odstopu od pogodbe je Kupcu na voljo vračilo denarja, ne pa tudi dobroimetje ali menjava!

Po podani odstopni izjavi, morate blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko ste podali odstopno izjavo. Blago vrnete na naš naslov: Sintima d.o.o., Taborska cesta 38d, 1290 Grosuplje. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni embalaži oz. embalaži, ki izdelek zaščiti na enak način kot originalna embalaža. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in v neprimerni embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo, pri čemer je potrebno paket označiti z reklamacijsko kodo, ki jo prejmete tekom reklamacijskega postopka. V primeru, da paketa ustrezno ne označite (paket poslan brez reklamacijske kode) slednje lahko bistveno podaljša čas reševanja vaše reklamacije. V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 8 delovnih dneh od vrnitve pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidenra kot vrnjeno pošiljko. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu. V primeru plačila po povzetju vam bomo kupnino nakazali na vaš osebni TRR ki ste ga vnesli v obrazec.

Seznam arklov za katere odstop od nakupa ni mogoč oz. je omejen:

Čisla, polirne paste, itd: Izdelek je mogoče vrni le v primeru, da ni bila odstranjena zaščitna folija/pečat oz. da še ni bil odprt in uporabljen.
Kopalke, perilo, kozmeka: Kopalk, kozmečnih izdelkov in perila zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrni.
E-book: E-knjiga je intelektualna lastnina, ki je ni mogoče materialno vrni (se jo lahko prenese ali kopira), zato za ta arkel menjava ali vračilo kupnine ni mogoče. Z uporabo se odrekate pravici za odstop od nakupa..

Set, komplet: Delno vračilo posameznih izdelkov iz kompleta ni mogoče. Zahtevek za Mystery box bo sprejet in rešen le v kolikor vrnete celotno vsebino škatle.
Darilo: Odstop od nakupa ni mogoč za izdelke, ki jih prejmete kot darilo.

Reklamacije

V primeru, da ugotovite, da vaš izdelek ne deluje pravilno oz. ste prejeli neustrezen ali poškodovan izdelek imate na voljo:

Uveljavlja garancijo na dostavo, Uveljavlja garancijo na tehnične izdelke in Uveljavlja reklamacijo izdelka.
Garancija na dostavo

Nudimo vam dodatno garancijo na brezhibno dostavo, ki jo lahko izkoriste v 48h urah po prejemu izdelka.
Če se je vaš izdelek poškodoval med prevozom ali se ne ujema z vašim naročilom, nam prosim napako javite v roku 48h od dostave. Pri tem nam preko elektronske pošte posredujete fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto škode.
Vaš zahtevek bomo obravnavali prioritetno v najkrajšem možnem času in poskrbeli za menjavo izdelka. Prepozne zahtevke, bomo obravnavali kor reklamacijo izdelka.

Reklamacija izdelka zaradi stvarne napake

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite na info@outwish.si in pomagali vam bomo s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in

poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam sebe ali drugih.
V kolikor ugotovite, da vaš izdelek ne deluje, ga lahko reklamirate in uveljavljate stvarno napako na izdelku. Kdaj ima izdelek stvarno napako si oglejte v razdelku vii. teh splošnih pogojev. Stvarno napako lahko uveljavljate le, če je napaka obstajala že ob nakupu, vendar je bila odkrita pozneje.
Če vaš izdelek ne deluje zaradi stvarne napake, nam prosim napako javite takoj, ko ste napako odkrili, vendar ne kasneje kot v roku dveh mesecev od dneva odkritja napake. Pri tem nam preko elektronske pošte posredujete fotografijo ali posnetek nedelujočega izdelka iz katerega je mogoče nedvoumno sklepa, da izdelek ne deluje. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete zaradi pregleda in ugotovitve napake na izdelku. Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnos in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upošteva. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevze, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka.
V kolikor uveljavljate stvarno napako lahko zahtevate:

menjavo izdelka,
vračilo kupnine,
odpravo napake na blagu ali,
sorazmerno vračilo kupnine.
Povzetek postopka in obrazec za odstop najdete na zavihku "Reklamacije in menjave" na dnu spletnega mesta.

Garancija za tehnične izdelke

Za določene arkle v naši ponudbi velja 12 mesecev garancije. Garancijo lahko uveljavljate le za tehnične arkle in elektronske naprave v naši ponudbi. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate skladno z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki velja kot garancijski list.

Podjetje si pridržuje pravico, da zavrne garancijo v primeru, da zahtevku ni priložen račun ali da račun ni čitljiv oz. je kako drugače nepopoln.

Garancija ne velja v primeru:

fizične poškodbe;
obrabe zaradi uporabe;
napak, ki nastanejo zaradi napačne,
neustrezne in malomarne uporabe artikla.
Izdelke, za katere uveljavljate garancijo, je potrebno pregleda, zato zahtevku za garancijo priložite fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete, da ga lahko pregledamo.

V primeru, da vam zahtevek za garancijo odobrimo, vam bomo zagotovili nov izdelek, pravico pa imate tudi zahteva popravilo vašega izdelka, pri čemer vas opozarjamo, da je rok popravila daljši od dobavnega roka za novi izdelek. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celo povrnemo kupnino za izdelek.

Povzetek postopka in najdete na zavihku reklamacije in menjave na dnu spletnega mesta.
OPOZORILO: Sintima sprejema vračilo le teh pošiljk, ki vsebujejo izdelke, kupljene preko Spletnega mesta. Vse pošiljke, ki bi jih posameznik poslal, in ne bi vsebovale izdelkov, kupljenih pri nas, bomo vrnili pošiljatelju na njegove stroške.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna:

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Povzetek postopka in obrazec za uveljavitev stvarne napake najdete na zavihku Reklamacije in menjave na dnu spletnega mesta.

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od odkritja napake, podjetje pa se je dolžno na reklamacijo odzvati v 8 dneh.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonski odzivnik), bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
časovno veljavnost ponudbe,
pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,
možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno,
pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih lastnosti izdelka vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa:

Naziv družbe: Sintima, trgovina in storitve d.o.o. Sedež: Tičnica 27, 1360 Vrhnika
Mačna številka: 8630780000
Davčna številka: SI91130794

Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 2.4.2020
SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po poš ali po internetu

Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

Podjetje si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Platforma za reševanje sporov

Podjetje Sintima d.o.o. skladno z zakonskimi normavi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.  

KOMUNIKACIJA

Podjetje bo z uporabnikom stopilo v sk preko sredstev komunikacij na daljavo le, kadar je to potrebno za izvedbo naročila.

Podjetje uporabnikom nudi podporo in sicer na e-naslovu info@outwish.si

V komercialne namene pa lahko stopimo v sk z uporabniki, če uporabnik v to privoli oz. če je uporabnik že opravil nakup v spletni trgovini, pri čemer bo komunikacija.

jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Več o komunikaciji vam je na voljo v naši poliki zasebnos in poliki uporabe piškotkov.

INTELEKTUALNA LASTNINA

Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na spletnem mestu, so avtorska dela in kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in/ali pravom intelektualne lastnine.

Z nakupom izdelkov ali uporabo spletnega mesta Uporabnik ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletnem mestu. Uporabnik sme materiale uporablja zgolj v lastne, nekomercialne namene.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Upoštevajoč omejitve odgovornos predstavljene v teh splošnih pogojih, podjetje dodatno pojasnjuje kot sledi spodaj.

V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in/ali spletnega mesta, soglašate, da ste to storili prostovoljno in nase prevzeli vsakršno tveganje. Spletno mesto in trgovina sta omogočena"takšna kot sta", brez kakršnekoli garancije, neposredne ali posredne. Vse omejitve odgovornos, opredeljene v tem poglavju ali kjerkoli v teh splošnih pogojih, veljajo v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.

Podjetje ne jamči za delovanje spletne trgovine in njenih funkcij, prav tako ne garanra, da bo spletna trgovina delovala brez napak, brez virusov ali kakršnekoli virusom podobne škodljive programske opreme. Prav tako podjetje ne jamči, da so informacije, objavljene na spletni strani, točne in celovite. Podjetje ne jamči za kakršnokoli škodo, vključno z, a ne omejeno na: direktno, indirektno ali posledično škodo, ki bi lahko nastala oz. izvirala iz uporabe spletnega mesta.

V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in izvedbo plačila preko te trgovine, izrecno soglašate, da je uporaba na vašo odgovornost in sami nosite vsa tveganja, povezana z izvedbo plačil preko spletne trgovine, vključno z, a ne omejeno na, neuspela plačila na strani Uporabnika, napake pri plačilih in napake pri vračilih plačil v primeru reklamacije. Ta izključitev velja v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja. Podjetje ne nosi nikakršne odgovornos za škodo, ki lahko nastane iz uporabe spletnega mesta in/ali izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.

KONČNE DOLOČBE

Sklenjena pogodba. Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko Spletnega mesta in vseh podstrani tega spletnega mesta naravo pogodbe, sklenjene med kupcem in podjetjem.

Neodvisnost določb. V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celo ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celo), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi.

Polna poslovna sposobnost. Uporabnik jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznos, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev. Jamčite, da za izvajanje vaših obveznos iz teh splošnih pogojev ne potrebujete soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.

Seznanjenost s pogoji. Jamčite, da ste pred sprejemom pogojev, le-te prebrali in ste v celo seznanjeni s temi splošnimi pogoji, zlas z omejitvami odgovornos, ki so vzpostavljene.

Pravo dogovora. Za te splošne pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za vse spore, ki izvirajo iz teh splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.

Spremembe pogojev. Nimate pravice kakorkoli spreminja ali se odpoveda, v celo ali deloma, veljavnos katere od določb iz teh splošnih pogojev. Podjetje ima pravico kadarkoli spremeni te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnem mestu. Šteje se, da se strinjate z vsakokratnimi spremembami, v kolikor nadaljujete z uporabo spletnega mesta. V kolikor se s spremembami ne strinjate, imate pravico do odstopa.

Celoten dogovor. Te splošni pogoji predstavljajo celoten dogovor, ki velja med pogodbenima strankama. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, so v celo nadomeščeni s temi pogoji.

Jezikovne različice. Te splošni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Kakršnakoli različica teh splošnih pogojev v drugem jeziku, je ustvarjena z namenom ponudi lažji dostop do splošnih pogojev. Strinjate se in v celo razumete, da je v primeru kakršnihkoli sporov prevladujoča slovenska različica.

Pomen izrazov. Izrazi, uporabljeni v teh pogojih imajo pomen, kot je definiran na vrhu teh Splošnih pogojev. Sintima d.o.o, Tičnica 27, 1360 Vrhnika, info@outwish.si

Reg. organ: Okrožno sodišče v Ljubljani / Osnovni kapital: 7.500 EUR / IBAN SI56 0310 8100 0734 158 / Davčna številka: SI91130794 / Matična številka: 8630780000